Saturday, 26 February 2011

kuatkan iman dan hatiku !

Assalammualaikum. hari ini ada KOKO so, macam biasa wajib untuk aku bangun dan.. tidur balik. haha. tidur kejap lah. pergi berjalan kakai di pagai hari. menikmati udara dan pancaran suria yang mula menyinari muka  bumi Mu. kebesaran Mu akan tetap sempurna. subhanallah! :) sampai sekolah gosip2 korea dengan asy idma. about chou min hoo ahh~ *okay, jangan start. :D pergi badminton dan hampa bila tak dapat main so lepak dekat ping ponng dengan farah illi dan aisyah. apelahai, main ping pong macam main badminton. HAHA. bila dah bosan merayap lahh.. jumpa ckgu illa and sassy doodle *khuzeq, syera, dan budak comel baju biru (tk iingat nama dia) , eimah, irdina, hmm.. sape lagi ehh.( ????? ) haa.. syaza. tahu tak. i suka dia punya nose. comel sangat. heheh. tak sabar nak tunggu silat! PSSGM really really miss you.

pergi AL-AMAL. 'roti telur and teh ais limau satu!' tettt. dah sampai. wahhh, nikmat-nikmat! alhamdulillah dah sampai. what time now? 10.10 pagi. arrrghh, i'm late~ sampai je dekat side walk sekolah berlari comel dan haha. sebab mereka dah nak bukak gelanggang. sampai padang berlari lagi. huhhh. nasib baek tak buka lagi. cikgu baru bagi taklimat ape entah. seriously diri ini terasa asing sebab aku sorang jelah perempuan bengkung hitam yang lain putih. ya ALLAH. menahan malu bila pergerakan buat lain dari yang lain. bila dah nak start tu tetiba cikgu cakap. 'ITU DIA YANG BEHORMAT SAMPAI' dan aku still buat dek je. bila dah sampai depan mataku. YA ALLAH! tak sanggup aku memandangnya. istighfar istighfar! jangan bersangka buruk dengan dia lagi. no no. dia dah berubah, maybe. aku dah janji untuk tidak terus melihat kesilapan yang lalu terhadap seseorang. aku mohon kekuatan, kekuatan untuk menetapkan hati ini!

sesi latihan silat berjalan seperti biasa, asas pergerakan teori dan elakkan. dah lama tak turun gelanggan, last year busy dengan PMR, rasa mcam banyak yang tertinggal. kena refersh! masa balik tadi.. buat bulatan dan tutup gelanggang seharusnya lepas tu.. girl salam girl dan hormat pada lelaki. tapi kali ini tidak hoo. malu je. isyy! memalukan je. lepas tu semua, i thought he look at me.* sis told me. but i dont want look at you back, sorry. okkay! agak berceloteh bila lepak dengan purple teacher shahida. story about my lili bro. tiba-tibakan dia menyampuk 'ahaha, aizat keding' sorry bukan niat aku untuk tak layan kau. seribu segan silu dalam diri aku sekarang. masa berjalan dengan teacher , teacher complain pasal adik aku yang sorang tu. haishhh. and gelak-gelak.
k bai, tak tahu ape patut tulis hari ini, tapi apa yang nak aku katakan, aku akan cuba tidak melihat keburukn orang lain tetapi kebaikannya. hati ,jangan lahh kau ikutkan nafsu yang mcm evil tuh yea. Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment