Monday, 7 March 2011

hari ni

hmm.. hari ni hari yang entah kenapa aku jadi jahat semcam kan, kacau orng je koje.
masa balik tadilah.. suka pulak kacau syuk jef. heee.
'ehemm ehem'
sepanjang jumpa dia tadi aku ehem ehem kat dia. nanti aku buat lagi.
*gurauan semata. dah lama tak kacau dia dulu satu kelas skrg mane de dah.

hmm.. hari ni ramai yang sakit tekak.
*balasan dari perbuatanku terhadap syuk. -___-
mula-mula agak kaget, terkejut.. dan sebagaiyew.
lama-lama macam dah biasa je. so wat derk lahh.
mereka-mereka tu yang ovewwrrr.
anis nuraqilla terima kasih memutarkan lagu ala-ala romantik kau, :)
 
hmm.. hari ni pakai pencel case kindegarden aku tu.
pink awww. -____- hate this.
'sejak bila fana suka pink?'
sememangnya ia bukanlah warna kesukaan ku. :D
memang kena perli habis habisan.
'eh my mom yang pilihkan. so? i love my mom much!'
nur hafizah, terima kasih mem-popurlakannya itu
*ayat macam keling aku ni.

hmm.. hari ni mizan pangil aku ana. wheeee~ heee.
kesian dia start dari dtg sekolah kena pukul dengan aku.
dalam kelas fizik,
dalam kelas BI,
kompom lebam, kot :D
mizan.. sorry. tu maknanya aku rindu kamu. hahaha. *eww

hmm... hari ini pergi bayar duit kem tu. Alhamdulillah, syukur syukur!
still ada tempat untuk kami ^__^
itu nama kesempatan, rezeki dan peluang dari Allah.
MELAKA! wahh.

hmm.. hari ni digemparkan dengan sebuah ambulans.
nenek aiziq sakit.owww.
semoga Allah sembuhkan nenek dia dan  boleh jaga aiziq dan adik-adiknya yg comel lagi , hehe.
*comel ke adik2 dia?

hmm.. hari ni kelas fizik takde. sir jothi busy doddyyy.
so tadelah markah untuk fizik. yayyyy!
hmm.. wait for this wednesday. ==,=='
 
okayy, thats all for 'hari ni'
Assalammualaikum :)
*nanti aku story pasal habib umar ye?
siapa tu????!
tunggu. ^__^

No comments:

Post a Comment