Monday, 7 March 2011

sukarnya nak ungkapkan


tak dinafikan, hati seorang ayah itu agak ego 
tapi hati seorang pun ada egonya jugak
terutama aku ni haaa. susah nak ungkapkan kata selain TERIMA KASIH.
ayah bagi duit, terima kasih.
ayah belanja makan, terima kasih.
ayah beli macam-macam TERIMA KASIH lagi dan lagi.

sebaliknya aku ingin bagitahu pada ayah ;
terimakasih ayah..semoga Allah beri keberkatan dalam hidupmu.
terima kasih ayah, semoga Allah limpahkan rezeki yang halal untuk diri mu.
terima kasih  ayah, mememuhi keperluan dalam hidup ini.

setiap hari nak pergi sekolah,
wajib untuk aku salam ayah dan umi dan senyum.
dekat ummi selalu cakap something tapi dekat ayah..hanya senyuman.
ingin aku ungkapkan,
ayah, redho kanlah diriku untuk pergi menuntut ilmu.
ayah, i love you lahh :D
comfirm dia gelak :D haha

sekarang ayah ada di bumi thailand menjalankan tugasnya,
semoga cepat balik!
bangun je dari tidur 'mana ayah?' haishh. memang pelupa bebenor.
termenung sendiri, sudden rasa rindu tu membuak.
slow-slow aku kata..
ayah, rindunya kat ayah.
ayah aku tulah bf aku, kenapa? jeles. haha.

p/s : kenapa aku asyik post pasal abuya tersayang je haa? mana pasl umi?  pasai pa? pasai.. susah nak diungkapkan kata-kata pasal ayah ni so kat sini jelah aku luahkan. kalau dengan umi semuanya boleh ^_^

okaylahh, bai. Assalammua'laikum :)
*mana post pasal habib umar ni?
tunggu jelah -___-

No comments:

Post a Comment