Wednesday, 2 March 2011

tomorroww- add math will be failed???

Assalammualaikum. hwaaaa! hampir 2 jam mengadap buah hatiku add math, masih tergagap lagi jawap FUNCTIONS, still chapter one. BIM ,  i need you now.. -___-  add math bukan kepakaran aku lah. apa yang aku mampu adalah buat soalan yang tahu sahaja then baca nota-nota yang bersepah. =.= kenapalahh brain aku ni tak macam chan, cepat GRAB apa yang dipelajari. Allah kurniakan dia IQ yang tinggi.. sangat lah iri hati.
hampir 10 soalan  aku buat tadi.. dengan usaha yang berterusan *ecehhh. aku dapat jawap yang composite function je. haihh.. tu pun ada yang salah, fg (x) terbalik.. negative positive tak betul. *teribble. :(
ni barulah nak rehat, QUADRATIC tak buat lagi. haaaaaaa.... ape ni. last minute, buat mana yang termampu je lahh farhana.

lulus tak lulus belakang cerita. tapi semestinya aku mengidamkan A PLUS! syuk cakap, ada usaha tapi gagal takpe. hahah. apelahai.. risau nih, kalau fail..kalau dapat 9/100 je? MALU! bad bad bad.!! aku ni dalah low confidence sikit. sangat lahh tak yakin. suka sangat fikir apa yang orang kata. sangat maluuuuwwww bila dapat result yang paling teruk.

what will happen tomorrow??, redha jelah. asalkan aku dah buat yang terbaik, tawakal tawakal :)

adios ~

No comments:

Post a Comment