Tuesday, 28 June 2011

kawad season muncul lagi


Assalamua'alaikum ^^
apa khabar shbt ku sekalian? akhowat dan ikhwan juga?
hari ni ana nak melepaskan lelah kejap dengan menaip coretan baru..


'barisssss! baris sedia,,k!!'
apa tuu? ye ye.. komander bg arahan..
tandanya kawad kembali lagi, menghuru-harakan sekolah lagi ( petang je)
kali ni untuk kejohanan olahraga sukan tahunan.. =,=

"berbelang lah lagi"

"blacky lah ni"

suara sumbang memasuki lorong-lorong telinga ana.. hmm. cukuplah tu.
ana pun akan blacky kejap. tadi rasanya hampir tercabut tangan ni, dah lama tak berkawad.
terima kasih lahh cici, yang telah mengelikan hatiku ^_^ hehe
tengah-tengah 'pacak down' tadi.. tgok bumba( ejaan baru yeh) dari jauh..
cici : 'perghh, dah semat bumba-bumba ni ';p
ternyata ada sikit kemajuan mereka tu.. give some applause to them. (bravo)
sampai bila mereka nak duduk di takuk yang lama kan?,

'manusia itu sendiri yang akan merubah nasibnya sendiri, andai dia mahu.'

sambil pacak down tu.. timbul pula cerita pasal F, hmm.. apakah benar cerita pasal dia?
ana nak tahu kebenaran je, sebab sana sini cerita. entah betul ke tidak. takde niat nak meyibukkan diri.
takpelahh.. moga kebenaran itu akan muncul tiba, dengan izin Allah.. 

wallahu'alam..



No comments:

Post a Comment