Tuesday, 5 July 2011

beburak burak


salam kasih dari si gadis pening,
Assalammualaikum :)

terasa diri terlampau pula bila terlebih-lebih berbicara tapi niat ni nak bincang je pun. tapi bila fikir ape yang akan dikatakan orang, 'tak manis' lagi lagi. wall kat fb tu bebudak yang bagi respon lelaki.  haih =,= kenapa ye? mana sahabat perempuan ni haa. 

begitulah luahan nak diluahkan pada malam hari. # takut disalah anggap -,-

ada orang tanya, lama cik ana tak bermadah, penuh dengan kata-kata hikmah. sahbat, bukan tak nak buat, ana buat bila secara spontan sesuatu peristiwa berlaku dan idea itu dtg menjengah. maka tangan dan idea bersatu, menaip papan kekunci dengan penuh rasa emosi. maka.. hmm tunggu je ye? akan ade untuk korang gi :)

tengah confuse nak pergi sekolah atau tidak,
banyak halangan. sama ada berhadapn dengan cikgu or tauriyyah. T_T
ape nihh. confused.

si confused  pening,
farhana aziz.

No comments:

Post a Comment