Monday, 4 July 2011

cukup lah satu hari diperli, makan dalam & sebagainya

salam redup hati dari ana ,
Assalammualaikum ...

hmmm, hanya Allah je yang tahu..macam mane rasa dimalukan? memang orang akan kata, 'jangan amek serius sangat' tapi dalam sehari berkali dan bertubi tu dilemparkan..

memanglah orang akan kata ' gurau je tuhh'. memang lah gurau tapi ..entah. memang gerrraamm sangat taw. hee. tapi diam dan tersenyum.

 kawan, bibirku tersenyum tapi hati aku meleleh air mata air. rasa macam talam 2 muka? tapi niat nak jaga hati korang,lagi2 yang emo sangat tu.

 farhana akan kata, takpe.. farhana tak kesah. kenapa farhana? sebab sampai bila kesakitan hati ni nak dipendam. lama-lama ia akan pupus ditelan dek masa. kan kan? chill ^^

 pelat R, bunyi akan jadi huruf gho.. tapi ditranslate ejaannya.. gharrrrrr. :D rawr lah sangat yee.

sekadar luahan si gadis pelat R. sekurang-kurangnya ana tahu kelemahan diri :)

ila liqo ya tahzan!

No comments:

Post a Comment