Friday, 26 August 2011

ayat tanya yang tak berapa nak tanya..

persoalan  ketika blogwalking dilaman blog muda-mudi.:

1-kenapa aku tak boleh buat cerita yang gempak? ,yang best. ayat dorang simple mimple, best je bila orang baca. haoooo.


kerana hidup aku dipenuhi kata-kata puisi, aku lebih senang dengan kata-kata yang penuh hikmah. biarlah orang kata tak best..tapi blog ini untuk diri aku jugek.. hehhhhhh.


2-kenapa dorang boleh cerita macam dorang bercerita kat kengkawan dorang..tapi aku show off, terlebih lah over dengan ayat berbunga..?


kerana aku post entry baru tujuan untuk diri sendiri. haa..mesti korang tercengang.. bukan ke kau buat untuk orang baca? yeaa. tapi tujuan untuk diri sendiri adalah untuk ingat kembali peringatan yang telah ditulis agar tak lupa dari landasan kehidupan. tak gituu cik timahhh??

3-kenapa blog orang lain ikut trend.. ada cerita artis yang howtt ?


kerana itu minat mereka..manusia ada minat dan cara mereka tersendiri. i prefer dengan cara begini islamic way.kan lebih indah hidup dengan cara islamiyah.. rasa tenang nyaman dan mempersonakan.




kbaibai. Assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment