Saturday, 15 October 2011

i wish !!

semua orang duduk dan bercerita tempat yang dorang dah pergi.. mood: jeles. saya mahu jugak. nah,  TEMPAT yang ana nak sesangat pergi.


Disebabkan musim haji tak lama je lagi ni, mood nak kesana membuak-buak, even tak dapat pergi. lagi-lagi makcik ana nak pergi buat haji. sudah lama kuimpikan dia.. baitullah! teringin nak jejak kaki di lantai masjidil haram.. sobsobs:'( tak dapat bayangkan kalau dapat pergi sana. mesti bercucuran air mata sujud padaNya. manisnya titisan air mata untukNya, kawan..



next, MESIR..kota cairo. 


next, AL-PARISUN. angan-angan yang mustahil, tapi tak mustahil
nothing impossible, impossible is nothing.



 dalam malaysia. pulau redang,  ganu kiteww~


tu jelah. actually manyak lagi tempat. sekian
Assalammu'alaikum :) 

No comments:

Post a Comment