Sunday, 25 December 2011

menikmati kegembiraan

Assalamualaikum,

sekian lama meninggalkan blog ni tanpa kata-kata, lenyap pergi saje. sorry! ngeh. sepanjang cuti sekolah ni, saya manfaatkan dengan menyambung pembelajaran saya di baituz zahra, walau hanya sebulan..banyak ilmu yang saya dapat. ilmu itu penting bukan? tanpa ilmu terperuk lah dalam kejahilan. tersemat suka-duka, sepahit peria dan semanis madu sepanjang ada disana.. akan diabadikan dalam kotak memori kehidupan saya. terima kasih kak wana, ustaz ali and ustazah marsyitah...sudi menerima saya bila-bila masa jee. nanti datang lagi.. :)

malam khamis tu ,ayah amek.sebab pagi jumaat tu nak pi pining. entah ke berapa kali menjejak kaki ke pining, tak bosan walaupun banyak kali kesana.. dapat menikmati pemandangan yg indah kat sanaa. tujuan kesana, sebab ada kenduri kahwin.. seronok jugeklah, dah lama tak makang nasi minyak, hiuu. hee.
untunglah sepanjang perjalanan tu ada mamat 2 orang ni, ali dgn aizat. tadelah kesepian..  sini sini, ada gambar sikit masa g kenduri tuhh.





 




 aizat ,kononnya candid,padahal?

ni ali, dia pun sama. konon je, padahal? ngeh.
^__^

okay, habis dahhhhhhh.
nanti kiteww post benda lain pulok yek.
ila'lilqo. insyaAllah.. :)

No comments:

Post a Comment