Friday, 20 January 2012

Ana Junior

//next , sweet6teen terisyaaaa 

  


look at how she smile at you,
thats why i love smile to you, trisya.

next junior who will leave DBTRIEN and go to another school is trisya hazriyana.
dia dapat 6A, woooo. tak ku sangka :)
selalu dengar dia macam disspointed sebab intervensi dia mengecewakan,
at last.. you got it! Allah bless you, laling.


pesan kak ana untuk terisyaaa :

  • Jangan berputus asa dengan usaha yang kita lakukan..biar tersungkur sekarang jangan tersungkur nanti.
'kamu tak bodoh ,kalau kamu gagal setelah berusaha.' ingat tuwww.
  •  Jangan lupa Allah dimana-mana kamu merantau taww :)
  • Belajar rajin-rajin *jangan tidur dalam kelas, waktu prep pun. hehe. 
  • jangan lupa kawan-kawan kat dbtrien :') we'll miss you so much. 
  • jangan lupa kak ana tawwwwwwww!



pendek detik perkenalan kita,
 mampu tersenyum ketika bersua muka,
walaupun jarang menyapa,
kelibat dia ada dimana-mana..
esok atau lusa 
hanya memori yang bertebaran ke sini sana.

kisah dia aku ikuti dari twitter,blog dan muka buku..
aku yakin dia tabah berhadapan dengan insan yang datang mengugat kesabarannya..
walaupun semalam dia terluka,
hari ini dia tersenyum indah..
tetapi
hatinya masih ada luka yang dialas oleh senyumannya.

lepas ni banyak lagi yang dia, akan tempuhi. 
semoga trisya bijak menghadapinya.
semoga jadi insan yang terus tabah walaupun dah habis kebarannya  tu. *hihi
Allah bersama-sama dengan orang yang sabar :)
semoga trisya kekal untuk terus tersenyum manis, *kenyit mata ;p

insyaAllah.. lain masa. kita berjumpa lagi terisyaa :)


Assalammu'alaikum ^^/


No comments:

Post a Comment