Friday, 30 March 2012

Ada mereka.

Usaha keras aku terbalas jua. akhirnya, dengan girangnya aku lulus add math.
Namun, mereka.. cemerlang dengan A! aku?

Masa PAI tadi, aku murung, cenderung untuk mengalirkan air mata.
kecewa atau gembira?
aku kecewa sahabatku.

Hafizah : farhana, are you okay?
AKU : angguk , padahal sudah melelehhh.
Hafizah : Ada masa lagi, aku tahu kau boleh!
ANIS : janganlah nangis.. banyak masa lagilah fana..
AKU : dan terus menangis.
*Jazmina datang*
JAZMINA : Ni baru ujian 1, next ujian kita boleh buat lagi.
Hafizah : nanti kita boleh belajar sama-sama.
AKU : korang semua dapat A. aku tak pun.
Hafizah : Takpe.. kita boleh belajar lagi... kay?


Ya Allah..terima kasih hadirkan mereka. perhatian mereka ..sungguh membuat aku terharu.
benar aku menyayangimu kerana Dia. 

No comments:

Post a Comment