Tuesday, 31 July 2012

The next Step 2

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Ya sami' , Ya Basir..
Aku mohon dengan setulus hati ini
agar Engkau terus memberi aku kekuatan untuk terus melangkah,

Perubahan , totally merubah presepsi manusia terhadap diri ini.
Kecil hati aku buang jauh-jauh yang menilai manusia bukan manusia itu sendiri.
Namun, Allah yang sentiasa melihat dan menilai.
Allah sentiasa memberi lampu hijau kepada hamba-hambaNya untuk terus buat kebaikan. Semoga niat tulus ini, lurus dan suci.

Ya Allah, Ya Tuhanku..
sesungguhnya hatiku didalam gegamanMu,
tetapkanlah hatiku dalam agama ini dan jadikanlah aku hamba yang sentiasa patuh serta taat kepadaMu.


meskipun belum istiqomah ,
doa siang malam aku pada-Nya agar kekuatan terus kekal
untuk melaksanakannya.

wallahu'alam.

"kakak-kakakku is ontheway to wear a niqob , *senyum lebar*"

No comments:

Post a Comment