Thursday, 3 January 2013

Dua ribu Tiga belas

Assalammualaikum wahai pembaca budiman. macam ada je pembaca blog haku ni.
Selawat buat kekasih tercinta ummat ini, Rasulullah s.a.w dan para sahabat.

Tahun baru kembali menerjah dalam hidup hamba-hamba Allah buat kesekian kalinya. Siang dan malam silih berganti, tanda kekuasaan-Nya mentadbir alam ini. Bertambah tahun, bertambah juga umur.. pergh, tak percaya diri ini dah mencecah 18 tahun, 18 tahun wey!

Ya disini pertemuan pertama dengan Qurratu Aini, cinta muka facebook 



Malam Program Remaja Bijak Jauhi Zina bersama Raudhatul Sakinah.

Sedikit terkilan dengan diri sendiri, tak dapat ajak semua buddies aku ke sini.
Andai perasaan dan pengalaman dapat aku kongsi, akan aku bagi dengan izin-Nya.
Maaf teman, andai ada raudhah lagi yang aku pergi..aku ajak semua.